Saknar dig!

Jag saknar dig enormt mkt funderar på att åka och hälsa på om det går bra för dig förstås.
Jag hoppas verkligen att allt kommer att bli bättre som du säger.
Jag håller tummarna för dig!
Jag älskar dig än efter allt som har hänt..
Du är ju mitt kött och blod.
Och det är bara att gå vidare och lägga det gamla bakom sig.
Orkar inte gå runt och känna massa hat!
Men jag kommer aldrig att sluta att älska dig och det vet du!
-------------------
Och jag saknar en annan person jävligt mkt!
När man tänker på allt vi gjorde tsm när jag va liten oh shitt
jag saknar verkligen den tiden!
Det får mig att börja gråta..
Men idag så träffas vi inte och inga nya minnen finns inte.
Jag saknar, Jag saknar verkligen dig och den tiden!
Jag vill spola tillbaka till den tiden.
Jag va lycklig jag hade allt jag ville ha en familj som fanns där för mig,
men vart fan är min familj idag?
Jag lovar jag vill tillbaka...
Men nu orkar jag inte skriva mer för tårarna rinner..
Men jag hoppas att allt ändrar sig en vacker dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0